Kategorie

e - kursy

 

FORMY PŁATNOŚCI

 

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

 

  • Przedpłata - Przelew na konto - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy dwa systemy płatności elektronicznej:
    - system płatności PayPal
    - system płatności PayU
    - system płatności Payeezy (FirstData)

    do których zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swoje konto PayPal, PayU lub Payeezy i dokonujesz opłaty. Jeśli nie posiadasz konta założonego w którymś z wymienionych systemów istnieje możliwość zapłaty kartą kredytową lub debetową.
  • Bezpośrednio w sklepie stacjonarnym - przy odbiorze osobistym zamówienia.

 UWAGA - Nie realizujemy zamówień w systemie zwanym popularnie "za pobraniem"

 

WYSYŁKA I ODBIÓR OSOBISTY

Zamówione towary zostaną wysłane pod wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DELTA CITY


POCZTA POLSKA

Koszty przesyłki na terenie Polski uzależnione są od wartości zamówienia i kształtują się następująco:

a)  przesyłka pocztowa - zamówienie do 70,00 zł – 8,00 zł

b) przesyłka pocztowa - zamówienia od 70,00 do 100,00 zł  – 4,99 zł

c) przesyłka pocztowa - zamówienia powyżej 100,00 zł – 0 zł

d)    odbiór osobisty – 0 zł

PRZESYŁKA KURIERSKA DELTA CITY

         Koszty przesyłki na terenie Polski uzależnione są od wartości zamówienia i kształtują się następująco:

a)   zamówienia do 120,00 zł  – 12,00 zł

b)   zamówienia powyżej 120,00 zł - 200,00 zł  – 8,00 zł

c)   zamówienia powyżej 200,00 zł - 0 zł (przesyłka bezpłatna)

ODBIÓR OSOBISTY

Zamówienie można odebrać rówież osobiście w sklepie stacjonarnym JOLINKA.PL ul. Bema 11 lok. 42 w Białymstoku od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17 oraz w sobotę 10 – 13 po otrzymaniu e-maila o zrealizowaniu zamówienia.
Przed otrzymaniem takiej informacji prosimy o nie zgłaszanie się po odbiór zamówienia.

 

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem błędnego lub niedokładnego adresu przez Klienta.

W przypadku, gdy Klient błędnie wypełnił adres doręczenia, sklep pobiera dodatkową opłatę za ponowną wysyłkę zamówienia. W przypadku braku uiszczenia opłaty dodatkowej sklep zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji i zwraca należność za opłacone towary na konto Klienta.

W przypadku, kiedy Klient nie otrzyma zamówienia po maksymalnie 14 dniach od informacji ze sklepu o jego wysłaniu, należy się bezwzględnie skontaktować ze sklepem.
Sklep podejmuje czynności w celu wyjaśnienia sytuacji, informując o tym Klienta na bieżąco.